МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Створення багаторівневої системи вищої освіти робить підготовку майбутнього вчителя фізики більш практичним, надає можливість студенту обирати свій освітній рівень з урахуванням особистісних пізнавальних та професійних інтересів, а також з урахуванням потреб шкіл різного типу (ліцеїв, гімназій). Система планування ступеневої підготовки студентів, які навчаються на фізико-математичному факультеті КПІ ім. Ігоря Сікорського розроблена згідно освітньо-кваліфікаційної характеристики й статусу вищого навчального закладу 4 рівня акредитації та розрахована на забезпечення повноцінної підготовки спеціалістів двох кваліфікаційних рівнів (бакалавр фізики, магістр фізики). Для забезпечення «викладацького» направлення професійного вибору випускників на четвертому курсі фізико-математичного факультету проводиться педагогічна практика. Студенти проводять заняття з вступниками інституту моніторингу якості освіти, з учнями ЗСО, а також з студентами 1-2 курсів КПІ ім. Ігоря Сікорського. Тривалість педагогічної практики дорівнює чотирьом тижням.
Завдання з навчально-педагогічної роботи
Впродовж практики студент мусить підготувати та провести не менше десяти занять. Студент допускається до проведення занять лише при наявності плану-конспекту заняття, затвердженого керівником практики. З метою аналізу проведених занять студент повинен відвідати не менше двадцяти занять, проведених іншими студентами-практикантами. З метою вивчення досвіду роботи викладача кафедри, студент відвідує заняття викладача кафедри та бере участь у консультаціях по предмету.
Відповідальна за проведення практики: доц., к.ф.-м.н. К.Ю. Печерська