МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Створення багаторівневої системи вищої освіти робить підготовку майбутнього вчителя фізики більш практичним, надає можливість студенту обирати свій освітній рівень з урахуванням особистісних пізнавальних та професійних інтересів, а також з урахуванням потреб шкіл різного типу (ліцеїв, гімназій). Система планування ступеневої підготовки студентів, які навчаються на фізико-математичному факультеті КПІ ім. Ігоря Сікорського розроблена згідно освітньо-кваліфікаційної характеристики й статусу вищого навчального закладу 4 рівня акредитації та розрахована на забезпечення повноцінної підготовки спеціалістів двох кваліфікаційних рівнів (бакалавр фізики, магістр фізики). Для забезпечення «викладацького» направлення професійного вибору випускників на четвертому курсі фізико-математичного факультету проводиться педагогічна практика. Студенти проводять заняття з вступниками інституту моніторингу якості освіти, з учнями ЗСО, а також з студентами 1-2 курсів КПІ ім. Ігоря Сікорського. Тривалість педагогічної практики дорівнює чотирьом тижням.
Завдання з навчально-педагогічної роботи
Впродовж практики студент мусить підготувати та провести не менше десяти занять. Студент допускається до проведення занять лише при наявності плану-конспекту заняття, затвердженого керівником практики. З метою аналізу проведених занять студент повинен відвідати не менше двадцяти занять, проведених іншими студентами-практикантами. З метою вивчення досвіду роботи викладача кафедри, студент відвідує заняття викладача кафедри та бере участь у консультаціях по предмету.
Відповідальна за проведення практики: доц., к.ф.-м.н. К.Ю. Печерська
Анотації з педагогічної практики (архів)
Анотації з педагогічної практики (2023/2024 н.р.)
ПІБ студента | Навчальна група | Назва індивідуального завдання |
Вастерова М.Д. | ОФ-01 | Веб-квест технології під час навчання фізики |
Дяченко Д.В. | ОФ-01 | Комунікативні навички, як фактор успішності навчальної діяльності студентів |
Заїка Т.О. | ОФ-01 | Інноваційні педагогічні технології при вивченні фізики |
Карлова А.О. | ОФ-01 | Навчальні проекти з фізики, як реалізація STEM-освіти |
Костенко О.О. | ОФ-01 | Інтенсифікація процесу вивчення фізики у ВНЗ |
Марковська С.Д. | ОФ-01 | Використання ІТ-технології для створення проблемних ситуацій на заняттях з фізики |
Наконечний І.А. | ОФ-01 | Компетентнісний підхід у викладанні фізики на сучасному етапі |
Нестереня І.А. | ОФ-01 | Підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні фізики на основі використання комп’ютерної техніки |
Свердліченко Д.Ю. | ОФ-01 | Підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні фізики на основі використання комп’ютерної техніки |
Цутевич П.А. | ОФ-01 | STEM-освіта як напрям модернізації методики навчання фізики |
Чабанов С.М. | ОФ-01 | Використання ІЕ-технології для створення проблемних ситуацій на заняттях фізики |
Чирка Ю.В. | ОФ-01 | Веб-квест технології під час навчання фізики |
Шнітова Є.А. | ОФ-01 | Комунікативні навички, як фактор успішності навчальної діяльності студентів |